angielski

How to Fix It The address may be misspelled or may not exist. Try one or more of the following: Send the message again following these steps: In Outlook, open this non-delivery report (NDR) and choose Send Again from the Report ribbon. In Outlook on the web, select this NDR, then select the link "To send this message again, click here." Then delete and retype the entire recipient address. If prompted with an Auto-Complete List suggestion don't select it. After typing the complete address, click Send. Contact the recipient (by phone, for example) to check that the address exists and is correct. The recipient may have set up email forwarding to an incorrect address. Ask them to check that any forwarding they've set up is working correctly. Clear the recipient Auto-Complete List in Outlook or Outlook on the web by following the steps in this article: Fix email delivery issues for error code 5.1.1 in Office 365, and then send the message again. Retype the entire recipient address before selecting Send. If the problem continues, forward this message to your email admin. If you're an email admin, refer to the More Info for Email Admins section below.

polski

Jak to naprawić Adres może być błędnie wpisany lub może nie istnieć. Wypróbuj jedną lub więcej z poniższych opcji: Wyślij wiadomość ponownie, wykonując następujące kroki: W programie Outlook otwórz ten raport o niedostarczeniu (NDR) i wybierz opcję Wyślij ponownie na wstążce Raport. W aplikacji Outlook w sieci Web wybierz ten raport NDR, a następnie wybierz łącze „Aby wysłać tę wiadomość ponownie, kliknij tutaj”. Następnie usuń i wpisz ponownie cały adres odbiorcy. Jeśli zostanie wyświetlony monit z propozycją listy autouzupełniania, nie zaznaczaj jej. Po wpisaniu pełnego adresu kliknij Wyślij. Skontaktuj się z odbiorcą (np. telefonicznie), aby sprawdzić, czy adres istnieje i jest poprawny. Odbiorca mógł skonfigurować przekazywanie wiadomości e-mail na nieprawidłowy adres. Poproś ich, aby sprawdzili, czy skonfigurowane przez nich przekazywanie działa poprawnie. Wyczyść listę autouzupełniania odbiorców w programie Outlook lub Outlook w sieci Web, wykonując czynności opisane w tym artykule: Napraw problemy z dostarczaniem wiadomości e-mail dotyczące kodu błędu 5.1.1 w pakiecie Office 365, a następnie wyślij wiadomość ponownie. Przed wybraniem opcji Wyślij ponownie wpisz cały adres odbiorcy. Jeśli problem będzie się powtarzał, przekaż tę wiadomość administratorowi poczty e-mail. Jeśli jesteś administratorem poczty e-mail, zapoznaj się z poniższą sekcją Więcej informacji dla administratorów poczty e-mail.

Angielskopolski.pl | Jak korzystać z Tłumacza angielski-polski?

Wszelkie wprowadzane do systemu dane są zapisywane w bazie danych i anonimowo udostępniane na stronie internetowej. Z tego powodu przypominamy, że tłumaczenia nie powinny zawierać danych osobowych. Tłumaczenia naszych użytkowników ze względu na swoją zawartość, mogą być niestosowne dla pewnych grupy wiekowych czy grupy społecznej, mogą zawierać język slangu, przekleństwa i inne niestosowne słownictwo. Prosimy by osoby, które mogłyby się poczuć urażone nie korzystały z naszej strony internetowej. Prosimy naszych użytkowników, by zgłaszali nam teksty naruszające prawa autorskie czy też zawierające obraźliwe słowa. Zgłaszać można pod adresem →"Kontakt"


Polityka prywatności

Dostawcy zewnętrzni, w tym Google, używają plików cookie do wyświetlania reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w Twojej witrynie lub w innych witrynach. Pliki cookie do wyświetlania reklam umożliwiają firmie Google i jej partnerom wyświetlanie użytkownikom konkretnych reklam na podstawie ich odwiedzin w Twojej witrynie i/lub innych witrynach internetowych. Użytkownicy mogą zrezygnować ze spersonalizowanych reklam w Ustawieniach reklam. Użytkownicy mogą też zrezygnować z wykorzystywania plików cookie innych firm do wyświetlania spersonalizowanych reklam. Wystarczy wejść na stronę www.aboutads.info.