Background College students experience high levels of stress. Mindfulness meditation delivered via a mobile app may be an appealing, efficacious way to reduce stress in college students. Objective We aimed to test the initial efficacy and sustained effects of an 8-week mindfulness meditation mobile app—Calm—compared to a wait-list control on stress, mindfulness, and self-compassion in college students with elevated stress. We also explored the intervention’s effect on health behaviors (ie, sleep disturbance, alcohol consumption [binge drinking], physical activity, and healthy eating [fruit and vegetable consumption]) and the feasibility and acceptability of the app. Methods This study was a randomized, wait-list, control trial with assessments at baseline, postintervention (8 weeks), and at follow-up (12 weeks). Participants were eligible if they were current full-time undergraduate students and (1) at least 18 years of age, (2) scored ≥14 points on the Perceived Stress Scale, (3) owned a smartphone, (4) were willing to download the Calm app, (5) were willing to be randomized, and (7) were able to read and understand English. Participants were asked to meditate using Calm at least 10 minutes per day. A P value ≤.05 was considered statistically significant. ResultsA total of 88 participants were included in the analysis. The mean age (SD) was 20.41 (2.31) years for the intervention group and 21.85 (6.3) years for the control group. There were significant differences in all outcomes (stress, mindfulness, and self-compassion) between the intervention and control groups after adjustment for covariates postintervention (all P
Kontekst Studenci szkół wyższych doświadczają wysokiego poziomu stresu. Medytacja uważności dostarczana za pośrednictwem aplikacji mobilnej może być atrakcyjnym i skutecznym sposobem na zmniejszenie stresu u studentów. Cel Naszym celem było przetestowanie początkowej skuteczności i trwałych efektów 8-tygodniowej aplikacji mobilnej do medytacji uważności – Calm – w porównaniu z kontrolą stresu, uważności i współczucia dla siebie na liście oczekujących u studentów szkół wyższych z podwyższonym stresem. Zbadaliśmy także wpływ interwencji na zachowania zdrowotne (tj. zaburzenia snu, spożycie alkoholu [upijanie się], aktywność fizyczną i zdrowe odżywianie [spożycie owoców i warzyw]), a także wykonalność i akceptowalność aplikacji. Metody Badanie to było randomizowanym badaniem kontrolnym z listą oczekujących, z oceną na początku leczenia, po interwencji (8 tygodni) i podczas obserwacji (12 tygodni). Do udziału kwalifikowali się uczestnicy, którzy byli aktualnie studentami studiów licencjackich w trybie stacjonarnym i (1) mieli co najmniej 18 lat, (2) uzyskali ≥14 punktów w Skali Postrzeganego Stresu, (3) posiadali smartfon, (4) byli gotowi pobrać aplikacji Calm, (5) wyraziło chęć poddania się randomizacji oraz (7) potrafiło czytać i rozumieć angielski. Uczestnicy zostali poproszeni o medytację przy użyciu Calm co najmniej 10 minut dziennie. Wartość P ≤,05 uznano za istotną statystycznie. Wyniki Do analizy włączono ogółem 88 uczestników.Średni wiek (SD) wyniósł 20,41 (2,31) lat w grupie interwencyjnej i 21,85 (6,3) lat w grupie kontrolnej. Wystąpiły istotne różnice we wszystkich wynikach (stres, uważność i współczucie dla siebie) pomiędzy grupą interwencyjną a grupą kontrolną po uwzględnieniu współzmiennych po interwencji (wszystkie P
Wszelkie wprowadzane do systemu dane są zapisywane w bazie danych i anonimowo udostępniane na stronie internetowej. Z tego powodu przypominamy, że tłumaczenia nie powinny zawierać danych osobowych. Tłumaczenia naszych użytkowników ze względu na swoją zawartość, mogą być niestosowne dla pewnych grupy wiekowych czy grupy społecznej, mogą zawierać język slangu, przekleństwa i inne niestosowne słownictwo. Prosimy by osoby, które mogłyby się poczuć urażone nie korzystały z naszej strony internetowej. Prosimy naszych użytkowników, by zgłaszali nam teksty naruszające prawa autorskie czy też zawierające obraźliwe słowa. Zgłaszać można pod adresem →"Kontakt"
Dostawcy zewnętrzni, w tym Google, używają plików cookie do wyświetlania reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w Twojej witrynie lub w innych witrynach. Pliki cookie do wyświetlania reklam umożliwiają firmie Google i jej partnerom wyświetlanie użytkownikom konkretnych reklam na podstawie ich odwiedzin w Twojej witrynie i/lub innych witrynach internetowych. Użytkownicy mogą zrezygnować ze spersonalizowanych reklam w Ustawieniach reklam. Użytkownicy mogą też zrezygnować z wykorzystywania plików cookie innych firm do wyświetlania spersonalizowanych reklam. Wystarczy wejść na stronę www.aboutads.info.