angielski

Your request (135353) has been updated. To add additional comments, reply to this email. Rachel (CY Network) Feb 20, 2021, 10:13 GMT+8 Dear Jacella, Thank you for your letter. Before providing you with a solution, we need to check your order information to confirm whether it is our order. Could you please provide the relevant information as required below? 1. Order number. Since this number usually appears on your checkout page, you can also provide a screenshot of the checkout page. 2. Email address. The email address you used when you placed the order. 3. Your name and phone number. The above information will help us find your order in the shortest time. Once we receive your reply, we will get back to you as soon as possible. Please provide the relevant information as much as possible. Hope to hear from you soon. Best regards, Rachel Customer Service Center Jacella Feb 18, 2021, 19:56 GMT+8 Witam kiedy wyślecie zakupiony produkt? Jacella Feb 18, 2021, 3:06 GMT+8 Dzień dobry proszę o kontakt i informacje o zakupie towaru po Polsku Jacella Feb 17, 2021, 15:16 GMT+8 Witam nie mówię po Angielsku mam pytanie ...... Kiedy wyślecie zamówiony przeze mnie produkt Rachel (CY Network) Feb 17, 2021, 10:18 GMT+8 Dear Jacella, We are sorry to have kept you waiting. can you speak English? If you have any other questions, please feel free to contact us. Best regards, Rachel Customer Service Center Jacella Feb 17, 2021, 2:37 GMT+8 Można po Polsku? Jacella Feb 17, 2021, 2:13 GMT+8 [No content] This email is a service from CY Network. Delivered by Zendesk [7ODK2W-OV8M]

polski

Twoja prośba (135353) została zaktualizowana. Aby dodać dodatkowe uwagi, odpowiedz na tego e-maila. Rachel (CY Network) 20 lutego 2021, 10:13 GMT + 8 Droga Jacella, Dziękuję za list. Przed dostarczeniem rozwiązania musimy sprawdzić informacje o zamówieniu, aby potwierdzić, czy jest to nasze zamówienie. Czy mógłbyś podać poniżej wymagane informacje? 1. Numer zamówienia. Ponieważ numer ten zwykle pojawia się na stronie kasy, możesz również przesłać zrzut ekranu strony płatności. 2. Adres e-mail. Adres e-mail użyty podczas składania zamówienia. 3. Twoje imię i nazwisko oraz numer telefonu. Powyższe informacje pomogą nam znaleźć Twoje zamówienie w jak najkrótszym czasie. Po otrzymaniu odpowiedzi skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Podaj jak najwięcej odpowiednich informacji. Mam nadzieję, że wkrótce się odezwiesz. Z poważaniem, Rachel Centrum Obsługi Klienta Jacella 18 lutego 2021, 19:56 GMT + 8 Witam kiedy wyślecie zakupiony produkt? Jacella 18 lutego 2021, 3:06 GMT + 8 Dzień dobry proszę o kontakt i informacje o zakupie towaru po Polsku Jacella 17 lutego 2021, 15:16 GMT + 8 Witam nie mówię po Angielsku mam pytanie ...... Kiedy wyślecie zamówiony przeze mnie produkt Rachel (CY Network) 17 lutego 2021 r., Godz. 10:18 GMT + 8 Droga Jacella, Przykro nam, że musieliście czekać.Czy mówisz po angielsku? Jeśli masz inne pytania, skontaktuj się z nami. Z poważaniem, Rachel Centrum Obsługi Klienta Jacella 17 lutego 2021, 2:37 GMT + 8 Można po Polsku? Jacella 17 lutego 2021, 2:13 GMT + 8 [Brak zawartości] Ta wiadomość e-mail jest usługą firmy CY Network. Dostarczone przez Zendesk [7ODK2W-OV8M]

Warunki korzystania z usług

Wszelkie wprowadzane do systemu dane są zapisywane w bazie danych i anonimowo udostępniane na stronie internetowej. Z tego powodu przypominamy, że tłumaczenia nie powinny zawierać danych osobowych. Tłumaczenia naszych użytkowników ze względu na swoją zawartość, mogą być niestosowne dla pewnych grupy wiekowych czy grupy społecznej, mogą zawierać język slangu, przekleństwa i inne niestosowne słownictwo. Prosimy by osoby, które mogłyby się poczuć urażone nie korzystały z naszej strony internetowej. Prosimy naszych użytkowników, by zgłaszali nam teksty naruszające prawa autorskie czy też zawierające obraźliwe słowa. Zgłaszać można pod adresem →"Kontakt"


Polityka prywatności

Dostawcy zewnętrzni, w tym Google, używają plików cookie do wyświetlania reklam na podstawie poprzednich odwiedzin użytkownika w Twojej witrynie lub w innych witrynach. Pliki cookie do wyświetlania reklam umożliwiają firmie Google i jej partnerom wyświetlanie użytkownikom konkretnych reklam na podstawie ich odwiedzin w Twojej witrynie i/lub innych witrynach internetowych. Użytkownicy mogą zrezygnować ze spersonalizowanych reklam w Ustawieniach reklam. Użytkownicy mogą też zrezygnować z wykorzystywania plików cookie innych firm do wyświetlania spersonalizowanych reklam. Wystarczy wejść na stronę www.aboutads.info.